.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابهامی که باید برای افکار عمومی شفاف شود ؛
غیبت مدیران ارشد استان در سفر وزیر اقتصاد به مرکز مازندران / از بی توجهی به پروتکل های اداری تا شایعه اختلاف نظر ؟ !
شمال نیوز : این‌که وزیر به‌عنوان عضو هیأت دولت وارد استان شود و از مجموعه مهمی چون شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید به‌عمل آورد اما نه استاندار، نه معاونان وی و نه حتی احدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی نکنند، سوال‌برانگیز است ....

شمال نیوز : فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی روز پنجشنبه به مرکز استان مازندران آمد و برابر اخباری که به ما رسید، به دیدار آیت الله محمدی لایینی نماینده مقام معظم رهبری رفت و در ادامه بر سر مزار مرحوم آیت الله نظری خادم‌الشریعه فاتحه خواند سپس برای بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، راهی شد.

 

در بازدیدی که وزیر امور اقتصادی و دارایی از این مجموعه بزرگ تولیدی داشت نیز نمایندگان مرکز استان، مدیرعامل شرکت هلدینگ آینده پویا و برخی مدیران عامل بانک‌های استان حضور داشتند اما در هیچ کدام از مراحل حضور فرهاد دژپسند، استاندار، معاونان استاندار و ترجیحا معاون امور اقتصادی ، یا حتی هیچ کدام از مدیران دولتی حضور نداشتند و همین موجب بروز سوالاتی در ذهن ما و برخی حاضران شد .

 

 

 از سویی برابر پروتکل‌های اداری، هر وزیری که به استان‌ها سفر می‌کند، شخص استاندار به استقبال می آید و در صورت انجام برنامه بازدید ، افتتاح و دیدار وی را همراهی می کند و در صورتی‌که امکان حضور استاندار – بنا به هر دلیلی - فراهم نباشد ، یکی از معاونان استاندار به نمایندگی از نماینده عالی دولت در استان ، این وظیفه را برعهده می‌گیرد.

 

این‌که وزیر به‌عنوان عضو هیأت دولت وارد استان شود و از مجموعه مهمی چون شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید به‌عمل آورد اما نه استاندار، نه معاونان وی و نه حتی احدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی نکنند، سوال‌برانگیز است به‌ویژه این‌که شخص فرهاد دژپسند، اهل همین استان است و همواره برای حل مشکلات  و گره‌های مختلف اقتصادی استان، اعلام آمادگی کرد.

 

بازدید وزیر اقتصاد از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

بدون تردید توسعه پایدار مازندران در سایه تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها، نهادها و بهره‌بردن از امکانات ملی و مساعدت خواستن از وزارت‌خانه‌های مختلف، محقق خواهد شد و استفاده از ظرفیت و پتانسیل  مدیران ارشد هم استانی که در سطح وزرا ، معاونین و روسای سازمان های کلان کشور مستقر هستند نیز یکی از نکات حائز اهمیت در این راه است که نمونه بارز و روشن آن با حضور محمد باقر نوبخت در راس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای استان گیلان رقم خورده است .

 

اتفاقات روز پنجشنبه و حضور وزیر اقتصاد در مرکز مازندران بدون حضور مدیران ارشد اجرایی، زمینه‌ساز برخی شایعات مبنی بر اختلافات شخصی و سلیقه‌ای بین برخی مدیران استانی و فرهاد دژپسند گردیده که در بروز این اتفاق موثر بوده است و حتی موجب شد از رهگذر این اختلاف، استان آسیب ببیند. البته ما درخصوص این شایعات نظری نداریم و آن را به اظهار نظر رسمی مسئولان موکول می‌کنیم اما تردیدی نداریم که در صورت صحت این شایعات ، ادامه چنین اختلافاتی به صلاح استان و مردم نیست ضمن این‌که به طرفین اختلاف هم سودی نمی‌رساند .



البته ما امیدواریم که این ناهماهنگی به تراکم برنامه‌های مدیران ارشد استان مربوط بوده باشد و دلیل دیگری نداشته باشد هرچند نمی‌توانیم از خودمان نپرسیم اگر مدیران دستگاههای  استان در روز پنجشنبه، این‌همه برنامه متراکم دارند، به طریق اولی باید در اول و وسط هفته، برنامه‌های بیشتر و مهم‌تری داشته باشند و اگر اینچنین است –که دل‌مان می‌خواهد باشد- پس چرا استان مازندران این‌همه مشکل دارد ؟

 

همچنین اعتقاد داریم که مشکلات استان ، خصوصا در حوزه صنایع ، بدون همدلی و وحدت مدیران استان در تمام سطوح ، نمایندگان مجلس و فعالان اقتصادی و حمایت مسئولان کشوری قابل حل نیست و انتظار می رود با نگاهی فراتر از سلیقه ها و در سایه اتحاد ، گام های مهم و استواری برای پیشرفت و آبادانی مازندران عزیز برداشته شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 26 بهمن 1399
اقاي شمال نيوز مگر نساجي مازندران .صنايع بهشر.نساجي بابكان .جين مدامل..خزرخزنوشهر .روغن نباتي اسرم ساري .32كارخانه پنبه پاك كن.صابون ساري وچندين كارخانه بزرگ ديگر كه هر كدام بيش از50كارگرداشت وليست انها درادااره كار وصنايع استان موجود است ازسال 1357 تا كنون نابود شدند دراثراختلاف مديران ااستاني صورت گرفت.
ساروی 26 بهمن 1399
همه امیدها به استاندار ساروی این بود ؟ واقعا از حاج مجید انتظار می رفت که وقتی پس از سال ها ساری به آرزویش رسید و یک ساروی استاندار شد باعث وحدت همه ساروی ها و مازندرانی ها میشد و مرکز استان را در شان آن سامان می داد . اما نشد که نشد
صدرا 26 بهمن 1399
تاسف به حال خودمان که استاندار ساروی یا بابلی یا شهر دیگه باشه از هر شهر یا قوم و قبیله ای باشد ولی در شان این مردم و استان باشد از دولت تدبیر امید لبشتر از این انتظار نیست
گفتگو خبری استاندار رو در شبکه مازندران هفته قبل می دیدی متوجه میشدی که داره چکار میکنه همه حرف هایش تکراری و بی محتوا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.